Бонусні бали OpenCart: як налаштувати і використовувати

В OpenCart бонусні бали – функціонал не новий. Але система настільки заплутана, що навіть у тих, хто вже знає про бонуси в OpenCart, виникає маса проблем і питань з їх використанням. У цій статті ми розповімо про те, що таке бонусні бали в Опенкарт і що вони дають, як впровадити бонусну систему в інтернет-магазині, відповімо на найпопулярніші питання і запропонуємо готові рішення проблем, а також розповімо, як витратити бонуси Opencart.

Бонусные баллы Opencart

Що таке бонуси в Opencart?

Бонусні бали – це можливість подякувати вашому клієнтові за покупку і повернути його на сайт в майбутньому. Бонусні бали в Опенкарт нараховуються на спеціальний рахунок за умови, що клієнт був зареєстрований на сайті, і можуть використовуватися безпосередньо для оплати товару при наступних покупках.

Така система лояльності дуже популярна у всьому світі. Бонуси OpenCart – це своєрідний кешбек, який має ряд вагомих переваг:

  • Підвищує довіру до сайту.
  • Викликає бажання заощадити і, як наслідок, купити саме у вас.
  • Бонуси є вагомою унікальною торговою пропозицією в порівнянні з конкурентами.
  • Якщо постає питання «Як обійти РРЦ» – це готове рішення, адже на сайті у вас будуть вказані рекомендовані ціни, але при цьому ви зможете продавати дешевше, ніж диктує постачальник.
  • Можливість нагадати клієнтам про себе і повернути їх на сайт за повторною покупкою.
  • Бонуси допоможуть залучити на сайт додаткову аудиторію з соціальних мереж і з інших web-ресурсів.
  • В не найважчих випадках бонусні бали – це можливість уникнути повернення або заміни товару, компенсувавши невдоволення клієнта хорошим бонусом на наступну покупку.

Як увімкнути бонусні бали в Opencart 2.3

  1. У товарі у вкладинці «Бонусні бали» необхідно ввести вартість товару в балах (поле «Бали»). Тут ви вводите таку кількість балів, за яку готові віддати товар клієнту. Вартість в балах буде видна всім користувачам на сторінці товару і дійсна для всіх груп покупців.

Как включить бонусные баллы в Opencart

Наприклад, у вашій бонусній системі 1 бонусний бал = 1 грн, тоді вартість товару в балах повинна бути рівною ціні товарів в гривні.

Зверніть увагу, що 1 бонус не обов’язково має дорівнювати 1 одиниці вашої валюти. Ви можете зробити так, щоб 1 грн, наприклад, була рівною 2 бонусам. Для цього в поле «Вартість в балах» вкажіть число, що дорівнює двом цінами товару. Співвідношення валюти до балів може бути будь-яким.

  1. Нижче необхідно визначити кількість балів, які будуть нараховуватися на бонусний рахунок покупця після покупки цього товару.

Бонусы в Opencart

Наприклад, ви повертаєте бонусами 5% від вартості покупки. Якщо ціна вашого товару 200 грн, то в поле «Бонусні бали» необхідно ввести 10 (що дорівнює 5% від ціни товару). Зверніть увагу, що ви можете нараховувати різну кількість бонусів для різних груп покупців.

  1. Якщо у вас в товарах є опції, які впливають на ціну, в адмін. панелі в картці товару у вкладці Опції, де ви вказуєте націнку опції, потрібно ввести також націнку в балах.bonus6
  2. Зайти в Доповнення – Доповнення (вони ж Розширення в інших збірках) і в випадаючому списку вибрати «Враховувати в замовленні».Включение бонусных баллов в корзине
  3. На сторінці необхідно знайти «Бонусні бали» і справа натиснути кнопку «Редагувати». На сторінці, змінити статус на «Включено» і в правому верхньому куті натиснути кнопку «Зберегти».bonus8
  4. Зайти в менеджер доповнень (він же у деяких менеджер модифікаторів) і натиснути на блакитну кнопку «Оновити».Как обновить модификаторы Opencart

Усе. Тепер у вашому магазині з’явилася можливість нараховувати і використовувати при оформленні замовлення бонуси.

Поле для ввода бонусных баллов Opencart

Як включити бонусні бали в Opencart 3

Так саме, як описано вище в інструкції для Opencart 2.3.

Як нарахувати бонусні бали в Opencart?

На жаль, це найбільша проблема всієї бонусної системи: за замовчуванням в Opencart бали нараховуються вручну і тільки. Для автоматичного нарахування потрібне розширення стандартного функціоналу додатковими модулями. Але про це нижче.

У стандартному функціоналі Opencart нарахувати бонуси можна двома способами:

  1. У замовленні в блоці «Операції» натиснути на плюсик навпроти бонусних балів.Как начислить бонусные баллы Opencart
  2. У списку покупців (в меню це пункт Покупці – Покупці) знайти необхідного клієнта і натиснути праворуч кнопку редагувати. Потім перейти у вкладинку «Бонусні бали», ввести необхідну для нарахування кількість бонусів у відповідне поле і натиснути кнопку «Додати бонусні бали». Після чого повинна оновитися таблиця з історією нарахування. Натискаєте в правому верхньому куті кнопку «Зберегти». Все, клієнт може використовувати бонусні бали під час наступної покупки.Начисление бонусных баллов клиенту Opencart

Після нарахування бонусних балів покупцеві відправляється стандартний лист на вказаний в замовленні e-mail, в якому повідомляється про поповнення бонусного рахунку, кількість нарахованих балів і загальну суму балів на його балансі.

Як витратити бонуси в Opencart

Бонусні бали в Опенкарт списуються вручну при оформленні замовлення. Використовувати бонуси можуть тільки зареєстровані користувачі, тому перед покупкою необхідно зайти в особистий кабінет, після цього вибрати товар і додати його в кошик. На етапі оформлення замовлення з’явиться спеціальне вікно «Використовувати бали» або «Бонусні бали» і в дужках буде вказано кількість балів, якими можна оплатити покупку.

Необхідно:

  1. Ввести кількість балів у поле.
  2. Обов’язково натиснути кнопку “Оновити”.Как потратить бонусы Opencart

Після цього відбудеться перерахунок сум в таблиці замовлення і ви побачите підсумкову суму вже з урахуванням списаних балів.

Как потратить бонусы Opencart

Поширені питання і проблеми по темі Бонусні бали в Opencart

На сторінці оформлення замовлення відсутнє поле для введення кількості балів.

Необхідно увімкнути врахування бонусних балів у замовленні. Для цього в адмін. панелі сайту зайдіть в Доповнення – Враховувати в замовленні і включіть бонусні бали.

Бонуси не нараховуються після підтвердження замовлення.

Бонусні бали в Opencart нараховуються вручну. Необхідно нарахувати їх в замовленні, натиснувши на плюсик, або зайти в картку покупця і додати бонуси у вкладці «Бонусні бали».

Як відредагувати лист про нарахування бонусних балів клієнту?

Через FTP-менеджер зайдіть в кореневу папку сайту і далі по шляху /admin/language/ru-ru/mail/ відкрийте файл customer.php і відредагуйте текст листа. Зверніть увагу, що в тексті присутня змінна %s – замість неї в лист підвантажується кількість балів, тому видаляти її не слід.

У вкладинці бонусів в картці товару є група покупців, для чого це?

Якщо у вас одна група покупців, то просто введіть кількість балів для винагороди за покупку товару. У разі, коли груп дві і більше, ви можете призначити різну кількість балів кожній з них (наприклад 30 грн. Роздрібним покупцям і 50 грн оптовим).

Вводжу в кошику суму балів, але підсумок замовлення не зменшується.

Для списання балів необхідно обов’язково натиснути кнопку «Застосувати бали» (у деяких «Оновити»).

Покупець скасував замовлення. Як зменшити кількість балів на його рахунку?

У картці покупця у вкладинці «Бонусні бали» введіть зі знаком мінус необхідну кількість для списання та натисніть кнопку «Оновити», відбудеться списання зайвих балів.

Як вказати максимальну кількість балів для списання при покупці?

У стандартній версії системи ніяк. Якщо у людини вистачає бонусів на оплату всієї суми замовлення, система дасть йому це зробити. Для обмеження необхідне доопрацювання функціоналу або сторонні модулі.

Як нараховувати бонусні бали в Opencart автоматично?

У стандартному функціоналі – ніяк. «Кам’яний вік» – скажете ви, і ми з вами погодимося. Коли ми впровадили бонусну систему в своєму інтернет-магазині, то зіткнулися з великими проблемами своєчасного нарахування бонусних балів клієнтам, розбором, хто зареєструвався, а хто – ні. У менеджерів і без того вистачало ручної роботи, але одного разу їх головною проблемою стали саме бонусні бали в Опенкарт. Ми сказали собі «Стоп»! І почали думати, як автоматизувати процес.

В результаті ми розробили модуль, який дозволив не тільки автоматично нараховувати бонусні бали клієнтам, але і значно розширив функціонал бонусної системи.

Завдяки модулю з’явилася можливість нараховувати бонусні бали в OpenCart не тільки за покупку, але і за:

  • Реєстрацію на сайті (з серії «Даруємо гроші на першу покупку»).
  • За відгуки про товар (відбувається автоматичне нарахування бонусів на рахунок при схваленні відгука адміністратором).
  • За підписку на розсилку новин (при цьому бонуси знімаються з рахунку при відмові від розсилки).

Крім того, стало можливим:

  1. Прив’язати нарахування бонусних балів до статусу замовлення. Наприклад, при призначенні статусу «Угода завершена», Бонуси будуть нараховуватися на рахунок клієнта автоматично.
  2. Встановити значення суми нарахованих балів у відсотках. Наприклад, встановити кількість балів 10% від суми замовлення і, якщо покупець оформлює покупку на 200 грн, то на його рахунок автоматично нарахується 20 грн.
  3. Призначити максимальну кількість балів для списання при покупці в процентах або кількості балів (наприклад, щоб покупець міг сплатити бонусами не більше 50% від покупки).
  4. Включити або відключити нарахування бонусних балів на товари з акційною ціною або з оптовою знижкою.
  5. Відключити нарахування балів за покупку, в якій покупець вже розрахувався балами.
  6. Призначити мінімальну або максимальну суму замовлення, при якій можна розраховуватися бонусами.
  7. Нараховувати різну кількість бонусних балів з прив’язкою до конкретної категорії товарів або виробника.

Модуль Автоматичні бонусні Баллі OpenCart продається на умовах одна ліцензія на один домен.

Сумісність:

  • OpenCart 2.1, 2.2, 2.3
  • ocStore 2.1, 2.2, 2.3
  • OpenCart Pro 2.1 и 2.3

Повністю сумісний з модулем спрощеної реєстрації та оформлення замовлення Simple.

Вартість ліцензії модуля

Вартість однієї ліцензії: 540 грн (20 доларів США).

Вартість ліцензії модуля з установкою і налаштуванням бонусної системи «Під ключ»: 2000 грн (75 доларів США).

Знижка 15%

  • Постійним клієнтам і для сайтів на абонентській техпідтримці
  • При замовленні розробки інтернет-магазину в нашій компанії

Для замовлення відправте заявку через форму зворотного зв’язку на наш e-mail.

  1. Добрый день!

    Интересует модуль “Автоматические бонусные баллы OpenCart”

    1. У нас довольно доработан сайт и корзина Simple, есть ли возможность получить модуль на тест (максимум на 1 месяц) перед покупкой чтоб проверить работоспособность с нашей системой?

    2. Есть ли возможность доработки модуля на нашей стороне под наши требования, открытый ли код?

    3. Возможна ли доработка на вашими силами?

    Відповіcти
  2. Здравствуйте
    Подойдет ли модуль модуль на Versioon 3.0.3.1_rc?

    Відповіcти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *