Минуло 3 роки з нашого першого співпраці з магазином дитячих товарів Royal-Kid і ось, наші замовники вирішили повністю оновити дизайн сайту. Для нас це, перш за все, визнання 🙂 Якщо замовник повертається, значить, він задоволений співпрацею.

Отже, що в новій версії Royal-Kid ми змінили?

Всі свої сили ми направили на те, щоб зробити сайт більш зручним:

  • Проаналізували теплову карту кліків і Вебвізор Яндекс.Метрика. Виявили вузькі місця і точки виходу відвідувачів.
  • Вислухали теорію замовника про те, що на сайті, на його думку, не зручно.
  • Вивчили сайти конкурентів.
  • Видали на-гора новий дизайн, який врахував всі зауваження.

Що було зроблено:

  • Ми значно зменшили шапку сайту і зробили її плаваючою. Так дизайн вийшов дизайн більш компактним.
  • Зробили мобільну адаптацію сайту.
  • Повністю замінили слайдер.
  • Прибрали новини вниз головної сторінки.
  • В категорії товарів сховали каталог у велику жовту кнопку, після чого отримали можливість розмістити 4 товара в рядку, а не 3, як було раніше.
  • У картці товару зробили зручний перегляд можливих забарвлень товару зліва від основного фото і винесли праворуч від опису відгуки про товар.
  • Значно спростили оформлення замовлення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *