Як просунути новий сайт за допомогою маркетингу

Комплексний інтернет-маркетинг включає в себе набір рішень, що підходять для різного бізнесу. При цьому використовуються інструменти, які дозволяють просувати проекти в залежності від обраної тематики. Максимальний рівень ефективності буде досягнутий, коли мета і ресурси для досягнення цілі зрозумілі спочатку. Інструменти дозволяють виконати певні дії, спрямовані на збільшення відвідуваності сторінок, покупок або зниження витрат на рекламу. Щоб дізнатися конкретніше, що представляє собою даний напрямок, досить перейти на сторінки Infounion.com.ua.

З чого складається комплексний маркетинг

У комплексний інтернет-маркетинг входять кілька елементів:

  • воронка продажів;
  • матриця інструментів, необхідних для просування;
  • Customer Journey Map (CJM);
  • аналітика конкурентоспроможності.

Для підвищення ефективності управління бізнесом в режимі онлайн необхідно використовувати перераховані вище критерії. Вони дозволяють оцінювати загальний стан справ і поточну позицію компанії серед конкурентів. Якщо який-небудь елемент має недостатні показники, варто задуматися про поліпшення.

Бізнес-цілі

Кожному власнику бізнесу потрібно чітко розуміти, навіщо потрібний маркетинг. Розуміння того, наскільки ефективним буде комплексний маркетинг, допоможе вибрати більш конкретні кроки для досягнення вибраної мети. За допомогою реклами можна домогтися:

  • збільшення частки ринку;
  • збільшення рівня продажів;
  • збільшення кількості клієнтів або партнерів і так далі.

Якщо будуть вказані конкретні цифри, то маркетологам буде простіше зрозуміти, які дії робити. Коли маркетолог буде знати, що потрібно, він зможе виділити основні інструменти для роботи. Це може бути використання масових розсилок по емейлу або на мобільні номери, вибір нової контекстної реклами. Для підвищення лояльності до бренду можна здійснювати зворотний зв’язок з кожним клієнтом, цікавлячись про вподобані продукти чи послуги. А для підвищення повторних продажів можна розробити нові програми лояльності або унікальні пропозиції, доступні протягом певного часу.

Щоб клієнти не забували про компанію, важливо давати можливість підписатися на регулярні розсилки. Вони допоможуть тримати цільову аудиторію в курсі подій, повідомляти про зміни в роботі або впровадження нових опцій на сайті. Правильно підібраний комплекс заходів допоможе в найкоротші терміни зробити компанію більш популярною як серед користувачів, так і в пошуковій системі.