Тексти, які здатні продавати

Ви все ще пишете тексти про товари, послуги, оптимізуєте їх, просуваєте свої сайти? І вам здається, що тексти хороші і цікаві? І вони повністю в деталях розкривають тему, так? А їх все не читають і це приносить мало грошей? Хочете знати, чому тексти не продають? Ну що ж, давайте розберемося.
Ще років 10 тому, коли не було соціальних систем, і у людей було більше часу, тексти на сайтах читали. Тоді інтернет був ще чимось новим, він був цікавим джерелом інформації про все. Так-так, в тому числі і про послуги і про товари. І так було тому, що це було щось нове, інформативне.

Чому люди перестали читати тексти?

Люди просто переситилися. Їм набридли одні й ті ж новини, однакові тексти з серії «ми молода команда, яка стрімко розвивається», їм набридло витрачати час на читання, коли можна просто пробігти по тексту очима, виловлюючи потрібну і цінну інформацію серед тисяч символів загального тексту в стилі Льва Толстого .

Втім, вам цікаво було читати попередні два абзаци? Або ж ви прийшли дізнатися, чому ваші тексти не працюють? А ось тому і не працюють, тому що пишете не так і не те. Давайте розбиратися.

Як писати хороші тексти?

Текст повинен бути динамічним. Саме так я називаю текст, який легко і швидко читається, легко засвоюється і перетравлюється мозком читача. Що для цього потрібно:

Заголовки. Вони повинні бути яскравими і оригінальними, але в той же час вони повинні чітко описувати те, про що піде нижче. Вони необхідні для того, щоб читач швидко орієнтувався в тексті. І якщо йому потрібні ціни, він повинен побачити це слово в заголовку і витягнути з тексту чітко те, за чим прийшов. І не страшно, якщо у вас буде 100500 заголовків, головне – зробити так, щоб ковзаючи поглядом, читач швидко зорієнтувався, де що.

Короткі абзаци. Саме так, не більше 5-6 рядків, тому що і я, і ви самі, побачивши метрові абзаци втрачаємо будь-який інтерес до тексту. Нам просто лінь читати і шукати в цих простирадлах ті заповітні 3 слова, які дадуть відповідь на наше питання.

Змістовні та прості речення. Ніяких дієприкметникових оборотів і високоінтелектуальних фраз, які просвердлюють мізки і змушують людину замислюватися, а чи бути йому взагалі чи не бути – ось в чому питання. Круто завернула? Ось такого бути НЕ має. Коротко, ясно, по суті.

Списки. Вони візуально виділяються в тексті і легко помічаються. Як правило, вони є «сухим» перерахуванням, без води і лірики. Це означає, що саме там читач знайде чітку структуровану інформацію по темі. І, так, якщо він бачить в тексті список, то йде прямо до нього, не читаючи вступних абзаців. Тому що вони про те, як «в наш час важливо використання мобільних телефонів», а це він і так знає!
І якщо ви засвоїте ці чотири правила написання текстів, то ви вже пройшли більше половини шляху. Вітаю, шанси, що ваш текст буде корисний, зростуть, як мінімум, удвічі!

Хочете, щоб люди не тільки читали ваші тексти, але ще й дзвонили, купували? Легко!

Є 2 маркетингові схеми побудови тексту, які працюють, продають і приносять гроші! Одна з них називається красивим жіночим ім’ям AIDA. Друга ж схема зветься PMHS. І ці 2 способи написання текстів чарівним чином впливають на рішення читача, купити йому або не купити.

Схема написання текстів AIDA

Походить вона від чотирьох англійських слів:

Attention (увага). Перше, що повинно статися, коли людина потрапляє на сторінку – він повинен звернути свою увагу на текст. Як? Дуже просто. Цікавий заголовок, виділений кольором або розміром. Це повинен бути яскравий елемент на сторінці, повз якого просто так не пройти.

Interest (інтерес). Ніяких вступів і відступів. Читача треба зацікавити з першого речення. Чим ви будете його зацікавлювати – особиста справа, але якщо узагальнити, то це повинні бути переваги, унікальні торгові пропозиції і цифри. Так-так! Люди люблять красиві цифри! У вас 255 тисяч найменувань товарів? Напишіть про це!

Desire (бажання). Тут треба постаратися. Що викликає бажання? Потреби. Ви повинні чітко знати потреби своїх відвідувачів. Як задовольнити ці потреби? Фізично! У прямому сенсі цього слова. Він повинен «скуштувати» ваш товар. Бийте по хворому – по його потребам. Він прийшов до вас на сайт замовити піцу? Нехай у вас буде таке фото, від якого шлунок зав’яжеться у морський вузол! Опишіть її так смачно, щоб не залишити йому вибору.

Action (дія). Саме тут, де ваш відвідувач вже відчув тонкий аромат базиліка, що виходить від фотографії піци «Маргарита», повинна бути велика і гарна кнопка «Замовити!» І можете не сумніватися, він вже чекає доставку!

Схема написання текстів PMHS

Схема PMHS трохи сильніша, ніж AIDA, і більше підходить для рекламних роликів або цільових сторінок (Landing Page), де потрібно захопити цільову аудиторію з півслова і не відпускати доти, поки відвідувачі не підуть з покупкою.

Ця схема давно нам відома, адже кожен з нас коли-небудь бачив рекламу телемагазину. З чого починається така реклама? З вимоченої домогосподарки в старому халаті (як правило ці кадри ще і подаються в темних і тьмяних тонах), яка сидить на кухні в обнімку зі старою теркою, навколо летять шматки овочів … – ну, взагалі, ви в курсі, да?
Pain (біль). Ці страшні сірі кадри нагадують про «біль», яка спить десь всередині. Точно так має бути і в тексті. «Ви все ще калічите руки об терку? Нічого не треться, окрім манікюру? З цим приготуванням їжі зовсім немає часу на особисте життя? ».

More Pain (посилення болю) – так, саме в цьому місці потрібно перетворитися на садиста і ткнути нігтем в саму рану: «Та ви що ?! Ви дійшли межі! В кого ви перетворилися ?! »

Hope (надія) – «Не варто битися головою об стіну від безвиході, є щось, що може вирішити ваші проблеми! Вам буде не потрібно годинами терти моркву на борщ, ви зможете витратити цей час, щоб зробити зачіску перед поверненням чоловіка з роботи! Ви навіть встигнете побачити, як Марісабель виходить заміж за Хуаніто! »

Solution (рішення) – і тут, коли ще болить, але вже є надія на порятунок, ви даєте читачеві чудо-пігулку: «Ось вам наша супер-терка! За допомогою нашої супер-терки одним легким рухом стирається більше половини буряка! Тепер борщ готується в 2 рази швидше! Тепер ви ще встигнете зробити салат! Адже наша супер-терка … »

І як би ви скептично не поставилися до такого підходу, він все ще працює. Потрібно просто правильно його адаптувати під клієнта – і він ваш.

Яку схему вибрати – вирішувати вам. Все залежить від того, наскільки «тугий» ваш відвідувач, і що ви йому можете запропонувати. Але, підводячи риску під цією темою, я хочу звернути вашу увагу на один маленький, але найголовніший момент: ви пишете текст ДЛЯ СВОГО МАЙБУТНЬОГО КЛІЄНТА. Вивчайте його, думайте про нього, передбачайте кожне його питання і крок – і буде вам щастя, продаж та доходи!

 

Статтю підготувала Анна Камсаракан,
директор Seorange Web-Studio

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *